2012. május 25., péntek

Fővárosi Állatkert

Kedves mindenki!

Páran már beszéltünk róla, hogy szívesen mennénk Budapestre az állatkertbe. Összeszedtem pár fontos információt a kiránduláshoz.

Nyitva tartás:
hétfőtől csütörtökig: 9.00-18.30
péntektől vasárnapig: 9.00-19.00

Belépő:
felnőtt: 2400 Ft
diák: 1700 Ft
csoportos felnőtt (min. 10 fő): 1800 Ft/fő (szerintem összejön a 10 fő)
 A belépőjegyek érvényesek továbbá a Varázshegybe, a Pálmaházba és az Akváriumba is.

Parkolás:
Az Állatkerti körúton jelenleg ingyenes a parkolás, de a forgalmasabb napokon már a reggeli órákban sem nagyon lehet szabad parkolóhelyet találni. Ilyen esetben javasolják a néhány perces sétával elérhető 56'-osok terét (volt Felvonulási tér), ahol szintén ingyenesen lehet parkolni, és lényegesen több szabad parkolóhely áll rendelkezésünkre.

Útiköltség
Az út kb. 480 km oda-vissza, ami durván 40 l üzemanyagot jelent. 425 Ft/l-el számolva (most kevesebb átlagosan, de ki tudja mennyi lesz) az 17000 Ft/autó. Az 5 fővel elosztva 3400 Ft-ot jelent fejenként.

Akinek van kedve hozzá, az írjon, és akkor megbeszélünk egy időpontot ami mindenkinek megfelel.

5 megjegyzés:

  1. Én személy szerint nem rajongom az állatkertekért. Nem is tudom megmondani, hogy mikor voltam utoljára... (Igaz, a terráriumban voltam a múzeumok éjszakáján.)
    Szóval ha nem muszáj nem mennék. Persze ha csak egy fő hiányzik a létszámhoz, akkor meggyőzhető vagyok.
    Ráadásul a következő időszak biztos nem jó, mert a lakásfelújítás/költözés dolgait eléggé fel kell pörgetnünk.

    VálaszTörlés
  2. Én nem tok semmi biztosat mondani egyelőre mert még le kell adnom a portfólióm és még az államvizsga időpontját se tudom, plusz Bibi is államvizsgázik meg diplomaosztó szal csak ezek után tudunk mondani pontosat.

    VálaszTörlés
  3. Beszéltünk arról, hogy ha már felmegyünk Budapestre, akkor több programot is ki kéne találni. Az az igazság, hogy rettentő sok pénzbe kerülne. El is vetettem a dolgot, helyette Eger és könyékére koncentráltam. Kb. negyed annyi pénzbe kerülne ha oda mennénk, és két nap helyett 3-at töltenénk ott. Le kéne ülni többen és átbeszélni, majd közzétenni itt a blogon. Bármi ötletetek is van, a szállás miatt ne aggódjatok, mert egy kis segítséggel olcsón meg tudjuk úszni.

    VálaszTörlés
  4. Sziasztok! A pesti állatkertezésre nálam nincs pénz. DE Kriszti pótlásként a pécsi? Mert mi megyünk Zsófivalmajd lámázni, ha megmásztuk a vizsgahegyet. Szóval ide felugrani lenne kedvetek?

    VálaszTörlés