2011. május 14., szombat

Zöldségmaffia

Sziasztok!

Húsvét óta kicsit lementem a térképről, gondoltam bejelentkezek, hogy azért ne felejtsetek el.

Meg tegyetek ki egy fényképet rólam háttérképnek, sajnos úgy néz ki, hogy a nyáron nem nagyon tudok majd hazamenni, mert hétfő óta kinn dolgozom Ausztriában. Nem vendéglátásban ugyan, amit egyébként nem is nagyon bánok, mert az éjszakázáshoz nem nagyon lett volna idegzetem.

Dióhéjban: a Perlinger Gemüse Gmbh alkalmazásában vagyok hivatásos gályarab, egy zöldségcsomagoló üzemben. Ez a család gyakorlatilag a burgenlandi zöldségmaffia, szerintem a földek 80%-a simán az ő kezükben van, termesztés, feldolgozás, csomagolás, terítés, export-import, minden, ami ahhoz kell, hogy nagy gonosz cég legyél, aki ellehetetleníti a kis maszek gazdálkodókat. Én kis fogaskerékként a nagy gépezetben jelenleg paradicsomot csomagolok. Elég uncsi ugyan, de vígasztal, hogy jó a társaság. Nincs túl nagy vasszigor, meló közben lehet rádiót hallgatni, meg beszélgetni, röhögcsélni, a kutya nem szól érte, csak a kezed is járjon közben.

Ja meg az sem utolsó szempont, hogy ez alatt az egy hét alatt már megkerestem azt a pénzt, ami a kocsmában egy havi fizum volt. Szezonban biztos nem szabadulok, de télen szokott lenni egy jó hosszú leállás, lehet, hogy 2-3 hónap is lesz, akkor úgysem vakartok majd le magatokról.

Ja és van már osztrák bankszámlám, meg betegbiztosításom, meg minden ilyen fasza dolog, ami csak kell, ráadásul úgy néz ki, hogy a téli leállásra is bejelentve hagyják a dolgozókat, ami nekem nagyon jól jön.

Szóval Leslievel osztottunk-szoroztunk, kb 2 év kell, hogy teljesen felújítsuk a házat (az új fizum mellett reméljük, hogy hitel felvétele nélkül), és ugyanennyi idő, hogy jogosult legyek az osztrák gyesre. És akkor majd jöhettek babázni :)

Természetesen a ház alakulásáról részletes beszámolók készülnek majd a blogra, gondolom nem lesz egyszerű menet. Persze minden dolgos kezecskét, és kreatív építész fejecskét is szívesen látunk majd.

Pusszantás nektek innen a távolból.

7 megjegyzés:

  1. Természetesen a zinformatikai részét a kivitelezésnek, kosztért, és kvártélyért (sör és ágy) vállalom. XD
    Amúgy ez szép és jó, de nem keresel közben olyan állást ami a papírodhoz illő, könyvtárosi, vagy filmgyári munkási, vagy valami(természetesen kint)?

    VálaszTörlés
  2. Ha bármiben tudok, természetesen én is segítek, ha más nem, akkor szakértek, adott esetben szakértekezek a benti gyakorlott, öreg rókákkal...
    Ha véleményre, ötletre is vevők vagytok, akkor abban is tudok mondani némi jóságot, az ingatlanos kollegák milliónyi házról tudnak több éves pozitív és negatív tapasztalatot megosztani...

    VálaszTörlés
  3. Gyakorlott vagyok a szobafestésbe, de bármi másban is szívesen segítek. És örömmel jövök majd babázni is:)

    VálaszTörlés
  4. De, akarok majd keresni más melót, de csak a téli leállás alatt lesz időm rá. Most sajna nem tudok állásinterjúkra meg próbamelókra mászkálni, csak a vasárnapom szabad :(

    VálaszTörlés
  5. Kitartást kívánok az új melóhoz. :)
    Én is szívesen segítek bármiben, amire szükség van. Tudom, hogy az milyen jól jön, hisz mi is kaptunk segítséget, amikor ide költöztünk - amit ezúton is köszönünk! :)

    VálaszTörlés
  6. na most majd jól megtanulsz németül:) kitartás, puszi

    VálaszTörlés
  7. Szia!Érdeklődni szeretnék,hogy hol és hogyan jelentkeztetek a Perlinger Gemüse Gmbh-hez?

    VálaszTörlés