2009. július 12., vasárnap

Üdvözlet!

Üdvözlet minden kedves (és kedvtelen) új és régi ismerősnek!
Mint azt a blogomon már írtam létrehozunk egy KÖZÖS blogot, amin mindannyian dolgozhatunk közösen! Itt mehetnek a szervezkedések, az élménybeszámolók, és minden más, aminek úgy gondoljuk, hogy itt a helye!
A külalak egyenlőre gyári, de remélem ez nem sokáig marad így!
A címet szintén közösen találtuk ki, az ötletgazda: Kriszti! Köszönjük Krisztina!!! :)
Ezzel próbálunk megemlékezni a régi Latcsis időszakra!
Reméljük rendszeres bloggerekre/bloggerinákra találunk személyetekben!
Jó szórakozást!

14 megjegyzés:

  1. hát azonnal csatlakozom is az hótziher

    VálaszTörlés
  2. Nya, én is feliratkoztam ^^
    De Sofi, amúgy a blogger az 2-vel van ám :P

    VálaszTörlés
  3. Énis szeretnék szerkesztő lenniii :$

    VálaszTörlés
  4. már rég küldtem meghívót a hotmailes címedre :)

    Ahogy elnézem, Bála már alakítgatja a külalakot! Ötletek, észrevételek jöhetnek!

    VálaszTörlés
  5. jha itt próbálkozom..
    kéne külön latcsiblogos picasa képtár nem?

    VálaszTörlés
  6. Nah látom alakulgatnak a dogok itten, a picasa képtár meg szerintem szükséges ahoz, hogy kerek egész legyen!

    VálaszTörlés
  7. Osztom az előttem szólók véleményeit :)

    VálaszTörlés
  8. gyóvan, csináltam egy külön latcsis gmail felhasználót, mert a webalbumokat nem lehet igy megosztani mint a blogot. szal most már van külön picasa webalbum, elkezdtem rá feltölteni a kapuvári képeket. a felhasználónév: latcsiblog@gmail.com a jelszóér meg írjatok rám msn-enen!

    VálaszTörlés
  9. Lehetne olyat, h én nem csak a saját bejegyzésemet tudom szerkeszteni, hanem mondjuk belejavíthatok máséba is? Csak mert bölcsészként (kövezzetek meg érte :P) szúrja a szememet néhány helyesírásos dolog :$
    Nem átírásra gondolok, csak néhány vesszőre meg ilyesmire, belekontárkodni más munkájába olyan szinten nem szeretnék, de azért egy kicsit úgymond szívesen "gatyába ráznám" a bejegyzéseket, ahogy azt kedves tanáraim szokták volt mondani az naaagy egyetemen ;)

    VálaszTörlés
  10. adminisztrátori jogokkal bele tudsz javítani. hát az én bejegyzéseimen lesz beőven dolgod.

    VálaszTörlés
  11. most már elvileg te is admin vagy

    VálaszTörlés