2009. július 14., kedd

bóóó

11 megjegyzés:

  1. ugye ez csak próba, és nem akarod ilyenekkel teleszemeteli :) arra ott az ize.hu :)

    VálaszTörlés
  2. nem, ez nem csak próba, megláttam ezt a videót azt az volt az első hogy kirakjam nektek, és így jobban néz ki mint ha csak egy linket basznék oda, de valóban nem akarom teleszemetelni ilyenekkel nyílván nem csak ezekből fog állni a blog, de szerintem jó ha ilyen is van, te is szoktál e-mailben megosztani dolgokat, szerintem azoknak is itt jó helyük lenne

    VálaszTörlés
  3. hát szerintem meg ha akarunk ilyen vicces videókat, akkor hozzunk létre egy külön blogot neki (vagy kérjetek e-mail-t tőlem :D)
    az a véleményem, hogy ez a blog a társaságról, és a velük kapcsolatos dolgokról szóljon.

    VálaszTörlés
  4. figy ha a többiek írnak véleményt az adott témáról, leírják gondolataikat akkor az úgyanúgy rólunk fog szólni. aszontad példaképünk a smafu, ott előfordult olyan bejegyzés is ami csak egy kérdésből állt azt válaszoltak rá akik akartak, és fejtegették azt. én sokkal több fantáziát látok ebben az egészben, ha fenttartunk ilyen szabályokat hogy most pontosan kiről mennyit kell írni akkor el fog laposodni, sokat kell várni arra összegyüljön annyi emlék vagy én nem tom érted. én úgy képzeltem el ezt hogy tényleg minnél többen vagyunk, és minnél többen dobjanak föl valamit ami szerintük érdekes, amit megosztanának velünk, pont úgy mint egy kellemes latcsis beszélgetés (hé, láttad azt a videót a neten stb..). és szerintem így farkas is sokkal bátrabban fog nekünk írni egy-egy híres farkasbeszólást. szal én ilyen gazdag, színes blogra számítok, há én tudom hogy nem vagytok unalmasak, itt a lehetőség hogy elmondjátok mi a véleményetek, és mi itt elsőként értesülünk róla, és én remélem hogy egy idő után nem az lesz az első dolga reggel az embernek hogy megnézze az iwiw-et vagy az izé.hu-t, hanem a latcsiblogot hogy na mi a helyzet, mit gondolnak a latcsisok, mit talátak ki már megint..
    lőjetek le ha túl magasztosak a gondolataim

    VálaszTörlés
  5. én csak a véleményem írtam le, mert nem volna jó, ha csak fun-videókról szólna a blog, mert elvesznének az élménybeszámolók. Nem csak én vagyok szerkesztő, nem kell mindennek úgy lennie, mint ahogy én mondom azt.
    Egy biztos, én bejegyzéseket fogok írni, és nem a neten talált fun-videókkal spamelni :) Ez nem jelenti azt, hogy a rajtam kívüli 15-20 szerkesztő ne tegyen másképp!

    VálaszTörlés
  6. nem, én sem szeretném ha csak fun-videókról szólna a blog, de egy élménybeszámoló csak akkor tud elveszni, ha csak simán nem érdekes. ha mindenki belejön egymást fogják "takarni" a bejegyzések. szeretném ha többiek is bátran írnának akármit, ami eszükbe jut, mert így csak Sofi vs Ramirez blog lesz belőle.
    csak én vagyok ennyire izgatott ezzel a bloggal kapcs?

    VálaszTörlés
  7. vagy csak mi ülünk egész nap a gép elött?:D

    VálaszTörlés
  8. Szerintem minden szerkesztő úgy alakítja a saját bejegyzéseit, ahogy szeretné. Fel lehet tenni olyan videókat, ami megragadta a figyelmünket, és érdekel a többiek véleménye is róla, vagy élménybeszámoló, vagy bármi ami fontos az illetőnek.
    És megnyugtatlak titeket, h nem csak ti vagytok egész nap gép előtt ;)
    Nemsokára fallabdán találkozunk! :)

    VálaszTörlés
  9. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  10. Júúj! Ilyet is tudok:) Csak azt írtam, hogy majd én is írok valamit, csak még ki kell találnom, hogy mit, hogyan meg ilyenek.
    Jaa, meg hogy szereintem belefér egy-egy fun videó.

    VálaszTörlés
  11. :) kész...
    nah úgy látom a Kocka nyerte meg a szavazást 5 szavazattal:) szal én ot tleszek fél 9től, elvileg Labo is meg Balu is, jöjjön akinek kedve szottyan!

    VálaszTörlés