2011. október 16., vasárnap

Sziasztok, kispajtások!
Október 21-24 között Pécsen (tudom, Sofőr: Pécsett) leszünk Leslievel. 22-én ugyan osztálytalim van, de a többi napon ráérek/ráérünk, össze kéne hozni valamit.
Remélem, olvassa mindenki a blogot (nem úgy, mint én, mert én hónapok óta nem jártam itt...), megfelelőbb fórumnak tűnt, mint a facebook. Nem hiszem, hogy a főnökömet, a volt főnököm lányát, a szomszéd Marinénit, vagy az utoljára óvodában látott kispajtást érdekelné, hogy mikor megyek haza. Bár engem sem érdekel, hogy mit ettek vacsira, és milyen zenét hallgatnak éppen...
Szóval a lényeg: értekezzünk, szervezkedjünk, és minél többen legyünk, mert nagyon rég láttalak titeket :(
Pussz mindenkinek

4 megjegyzés:

  1. Örülés van részemről, meg persze ott leszek. Úgyérzem nem szereted a FB-ot D: Szólok majd többieknek is,hogy tudatosodjon a dolog, aztán összütünk valamit.

    VálaszTörlés