2011. február 1., kedd

Szerintetek az egészet festették?

6 megjegyzés:

  1. Azokat az embereket kéne megkérdezni, akik átsétálnak a képen. :)

    Szerintem egyébként igen, festve van végig. Néhol nem is festették le fehérre az előzményeket teljesen, főleg a vége felé. Gondolom így is sokáig tartott. De persze én naív vagyok...

    VálaszTörlés
  2. Szerintem is festették. De beteg ez a rajzfilm.

    VálaszTörlés
  3. Hülye kérdés, de hogy rakjátok be ide a videókat?
    Én még nem csináltam, de most késztetést érzek rá, csak nem megy :(

    VálaszTörlés
  4. Azon az oldalon ahol találtad a videót, keress olyat hogy "beágyazás"" vagy "embed" és akkor dob a gép ilyen hosszú kódot. Azt kell bemásolni amikor új bejegyzést írsz ide, de úgy hogy a "html-kód szerkesztése" fülön vagy. Bemásolod azt visszakattintasz az "Írás" fülre. Ennyi.

    VálaszTörlés