2009. október 21., szerda

Airsoft

Mikor a Lesliéknél voltunk, és Ő volt olyan kedves, hogy elvitt minket egy Airsoft játékra, akkor kivétel nélkül azt mondtuk, hogy a paintball labdába sem rúghat ehhez képest. Akkor eldöntöttem, nekem is kell ilyen Airsoft fegyver. Leslievel azóta többször is egyeztettem, hogy mi a jó, és mi nem. Azért többszőr, mert állandóan új készlet van ott, ahol ők vásárolnak, és mert mindig elfelejtem, amit utoljára mondott. Konkrétan a taiwangun.com honlapról beszélek most. (Jobb felső sarokban lehet angol nyelvűre váltani a nyelvet!)
Akit érdekel a játék, nézelődjön most, és jelentkezzen Leslienél mielőbb, ugyanis rövidesen rendelnek, és nem mindegy, hogy hány felé oszlik a szállítási költség.
Én első körben egy olyan shotgunt rendelek, amilyennel Kapuvár mellett is játszottam Leslivel 1v1-et, ugyanis ez most hosszú idő után újra kapható, méghozzá nem is sokért, 30 euróért.
Akinek kedve van, csatlakozzon! Nem volna rossz, ha nem csak nekem lenne ilyen játékszerem, és nem idegeneket kellene keresnem játékpartnernek.
Sajnos az elektromos pisztolyok jelenleg elfogytak, de érdemes körülnézni minden kategóriában, és ha valami konkrétan érdekel, érdemes pár nap múlva visszanézni, hátha már kapható. Van viszont gázos pisztoly, de szerintem aksit tölteni egyszerűbb, mint gáztartályt, de tévedhetek is. Akit ilyen érdekel, érdeklődjön Leslienél!
Figyelem! Erős függőséget okoz, és a költségek alapból csak töredéke a paintball költségeihez képest, ám ha valaki gyűjteni kezdi a különböző stukkereket, hamar kiürül a tehetősebbek zsebe is! Persze nem muszáj, hogy mindenkinek legyen 8-10 fegyvere, de idővel nekem tuti nem lesz elég ez az egy :)

8 megjegyzés:

  1. Aki csatlakozik, és a Leslien keresztül rendel valamit, ne feledkezzen meg a töltényekről és a védőfelszerelésről (pl: védőszemüveg 3,75 Euró) sem! Ezekben kapuvári barátunk biztos tud segíteni mindenkinek szívesen.

    VálaszTörlés
  2. ha lesz állásom, akkor majd.. :(

    VálaszTörlés
  3. egyszer, ha lesz rá pénzem, akkor veszek egy aksis dragunov-ot! (L)
    http://img193.imageshack.us/i/dragunovko1.jpg/

    VálaszTörlés
  4. aki(ke)t esetleg pisztoly érdekelne:
    http://teszvesz.hu/item775426388_cyma_cm_080_beretta_m92_airsoft_pisztoly_uj.html
    náluk van 2 db Beretta, és igazán jó árban, most találtam!

    Este egyeztettem Leslievel, az én pakkom:
    Shoti (M56): 29,75 EUR
    Maszk (teljes arc): 3600 Ft
    4000 db 0,2g-s golyó: 4,87 EUR
    illetve a fuvarköltség rám eső része
    (mondjuk a pisztolyok felkeltették az én érdeklődésem is :P)

    VálaszTörlés
  5. Egyszer majd lesz egy pisztolyom :)

    VálaszTörlés
  6. Biztosan jó kis móka lehet.. Namajd egyszer :)

    VálaszTörlés
  7. Nekem egyenlőre 2 hátsó lengéscsillapítót kell vennem meg le kell műszakiztatnom a kocsit:( De talán majd a következő ilyen lehetőséggel tudok majd élni:)

    VálaszTörlés
  8. nekem egy igazi M16-os kéne. azt nemtudnak "szerezni" a Lesliék?? :D

    VálaszTörlés