A TotalCar-on találtam meg az idei évi csúcsálmom! Szó szerint idézem a honlapon a hírek között találtakat! Ki akar jönni velem?
A célegyenes végi 100-as táblánál fékezés helyett még ráhúzod a hatodikat? Mindenkinél jobb íven, gázelvétel nélkül veszed a Manselt? Neked harmadikban átfér a hátsó sikán? Az Alesiben körbeautózol mindenkit? Elég a szájhősködésből, ne csak papolj róla, hanem bizonyíts! Most itt a lehetőség, hogy megmutasd, mennyire vagy ügyes és bátor.
A Formula BMW Racing Experience keretében egy napra bárki autóversenyző lehet, ráadásul nem is kell messzire utaznia érte. Az együléses élményautóztatás szeptember közepén a Hungaroringen lesz érhető, bárkinek, aki megfelel néhány minimális fizikai követelménynek.
Az autók, a Formula BMW FB02-esek igazi versenygépek, karbonszál-kevlár kompozit anyagból készített, alig 450 kilós karosszériával, a BMW K1200 S sportmotorjából származó, 140 lóerős, négyhengeres motorral, szekvenciális versenyváltóval, OZ Racing kerekekkel, Ferodo betétes versenyfékekkel és Michelin slick gumikkal. Négy másodperc alatt gyorsulnak 100-ra, a végsebességüknek pedig inkább a bátorságod, mint a légellenállás szab határt. A biztonsági színvonal is magas, az autóra szerelt szárnyak valódi leszorítóerőt termelnek, az ülések a Formula Rescue Seat szabvány szerintiek és a nyakvédő HANS rendszer is megtalálható a fedélzeten.
Ugyanaz a specifikáció, amivel a BMW három nemzetközi tehetségkutató sorozatában tejfölösszájú fiatalok küzdenek egymás ellen. Kis szerencsével még fel is fedezhetnek, ahogy minden idők legfiatalabb GP futamgyőztese, a Formula-1-ben jelenleg igen előkelő helyen álló Sebastian Vettel is ebben a tehetségkutató kupasorozatban tűnt fel.
A mogyoródi versenypályán tartott félnapos és egynapos tréningeken a BMW profi instruktorai versenykörülmények között segítenek elsajátítani egy formula versenyautó vezetésének fortélyait. A képzés során a résztvevők elméleti tanórákon és szigorú szabályok között végrehajtott gyakorlati órákon vesznek részt, és ezek során olyan dolgokat tanulhatnak meg, mint a megfelelő sebességváltás és fékezés, illetve a pálya ideális íveinek megtalálása és kihasználása. A programok szabad gyakorlással zárulnak.
A szeptember 12-én tartandó, félnapos képzés kezdőknek ajánlott, míg a 13-ai, egész napos azoknak, akik korábban már vettek részt ilyen tréningen.
Nem csak az autó és a versenypálya, de a felszerelés is erősíti a Formula 1-es versenyzéshez közeli élményt: a jelentkezőket a Puma Motorsport kollekciójából kiválogatott, teljes versenyfelszerelésben tanítják vezetni.
A Hungaroring körrekordját jelenleg a szerencsés kimenetelű balesete után lábadozó, ferraris Felipe Massa tartja, még 2008-ban futott 1 perc 19,068 másodperces köridőt. Te ennél gyorsabbat tudnál? Akkor jelentkezz!
A magyarországi képzésre jelentkezni az alábbi címen lehet jelentkezni:
BMW Vezetéstechnikai Tréning
Wenson Driver Training Kft.
Vízhányó Viktória: mobil (+36 20) 3456 106,
e-mail viktoria.vizhanyo@wenson.hu
bmwvezetestechnika@wenson.hu
2040 Budaörs, AutoExpoM1, Kelet u. 1.
A részvétel díja a félnapos program esetén: 990 EUR (bruttó)/résztvevő, az egész napos programnál: 1980 EUR (bruttó)/résztvevő.
most lesz szülinapom... befizettek? Ígérem, minimum 5. leszek a 10 autóból!
VálaszTörlésúúú... alig, hogy befejeztem ezt a bejegyzést, vezettem egy 2000ccm-es BMW-t! A Kriszti látta is!
VálaszTörlésIgaz ugyan, hogy egy 520D volt, de legalább csak 2 éves!
Azt hittem, hogy egy ekkora kasznihoz kicsi ez a motor, de 3000-es fordulatnál úgy húz, mint egy BZMOT! Győztem figyelni, hogy azért ne (nagyon) száguldozzak vele... A 6-oson a kocsik között azért volt "idióta béemvés" cikázás :D
Szép autó! Jól áll neked!;)
VálaszTörlésHát erről is lemaradtam... A TotalCar stábja természetesen kint volt, videó és cikk is készült, melyet olvasva egyszerre küszködtem az irigységből fakadó dühömmel, és könnyeimmel...
VálaszTörlésHa hatvan évesen is, de egyszer vezetek egy ilyet!
Jah, itt a link:
VálaszTörléshttp://totalcar.hu/tesztek/2009/09/25/masik_dimenzio_formaautoval/